trött

är bara förnamnet på vad jag är. Hade pulsdebut igår och kom hem vid halv fyra. Jag hade asroligt, verkligen. Vaknade med yrsel, svagt illamående osv. Så kom Havanna och Lithea vid ett också. Så inte har jag sovit så mycket heller. Får försöka sova bättre inatt så att jag orkar övningsköra imorgon och träna!

Jag beställde hem en klänning till balen som jag provat och jag tror det blir den! 479 kronor för en balklänning är inte dåligt, en helt ny!
Min bantning har gått dåligt idag, har ätit både kolhydrater och godis. Wanna fight about it? Jag var ju bakis...

Men jag tycker Puls var helt okej, inte helt ultrafantastiskt men roligt! Det värsta är dagen efter då jag har illamående som oftast sitter i, kan vara att jag ätit så mycket mer än vad jag brukar också. Annars är det ju kött och grönsaker, bara mat var fjärde timme. Jag kör typ Gi-metoden, på mitt eget sätt. Now you know.

Den här klänningen tänkte jag beställa först från Ellos, men nu har den nog tagit slut? 600 kostar den i alla fall.


Den här klänningen tänkte jag ha på utspringet, den är vit men inte helt vit, ENKEL och jag kommer använda den igen under sommaren. Precis som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilket datum är utspringet?

2012-02-05 @ 10:11:38
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0