så trött

Jag är så trött. Jag vill sova. Men imorgon är det i alla fall fredag äntligen, bara två slappa lektioner i skolan och slutar runt 11. Älskar fredagar <3

Efter det ska jag förhoppningsvis övningsköra med pappa lite, få det grundläggande klart. För en gångs skull har det blivit kul att köra bil. I tisdags kom vi upp på fyrans växel och 50 km/h. Ett äventyr, för mig!

Haga Trafikskola har fått mycket skit men jag tycker, hitills, att min körskolelärare är jättebra och min teorilärare är också duktig. Nästa vecka har jag riskettan och fortsätter med resterande. De är på mig att boka halkan, men nja. Inte riktigt än va?

På tisdag ska vi förhoppningsvis påbörja tätort, alltså Norrköping innerstad (panikkänsla). Vi får nog vänta några veckor!
Men det här tar mycket tid! Två teorilektioner i veckan, plugg på datorerna, vanlig skola, körlektioner. Det måste bli klart SNABBT för orkar inte hålla på med mycket annat än själva skolan.
Men förhoppningsvis kommer belöningen snart! Puss och kram!

Förhoppningsvis inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0