dressed up in love

Jag har en ensamkväll and loving it. Jag har kunnat äta mina onyttigheter, sett på "Sex and the city" och ha datorn i knät. Dock saknar jag Linus fast att han åkte hem idag, vill ha min snutt här hos mig. Sen vill jag jobba! De har inte ringt in mig på länge men det vore jättebra om jag får jobba på torsdag när vi är lediga eller senast på fredag annars får jag bara lön för ett arbetspass. Det skulle vara lite surt, blir bortskämd med pengar.
Men är ändå lyckligast i världen för jobbet på Lindahls, tur att jag fick det annars vet man aldrig hur det här med körkortet hade gått.

Det går äntligen framåt med det! Jag har börjat köra i stan numera och det var verkligen jättekul! Roligare än att bara köra omkring i villaområden och på trånga vägar. Det är ju såklart superläskigt men vad ska man göra? Trafiken lär inte anpassa sig för att jag är nybörjare. Jag måste anpassa mig till den.

Och så den förbaskade teorin! Jag blir knäpp! Jag klarar verkligen inte av repetitionsfasen och jag fick 65 av 70! Då borde jag ju ha fått godkänt, men icke! Surt..
Förhoppningsvis kan jag köra imorgon och på måndag och så är det körlektion på tisdag igen! Fullt ös!

Vad hände med förkylningen? Försvann den? (har visserligen huvudvärk nu, den kanske bryter ut på riktigt nu). Den som lever får se!

Fina för att gå på fest. Gullisnuttar! <3



Snart är mitt turismarbete om Venedig klart! Vill jag åka dit? SVAR JA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0