jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Jag var på Ikea i Stockholm igår och såg den gamla programledaren från Parlamentet strosa omkring bland heminredningsgrejorna. Jag köpte en ram och en kopp som jag kan ha min varma choklad med vispgrädde i. Kanske ska jag ha en bild på min kopp i ramen...
Nej, där ska jag sätta två bilder på mig och Linus. Om jag hittar några dugliga.

Idag sov jag inte alls för länge alls och nu har jag satt i mig min frukost. Det är väl snart dags att dra på sig träningskläderna för att smita till Friskis och slita på löpbanden lite. Det var längesen jag tränade på maskinerna så det börjar väl dra sig mot det också.

Min frukost
Smoothie på skogsbär (frysta, billiga på willys), yoghurt, litelite socker och lite fiberhavregryn.


Mina nya solglasögon som jag är SÅ glad över. 100 kronor på Aphuset (Monki)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0