dags att lägga hipp hipp på hyllan

Jag har länge varit ett stort fan av Hipp Hipp! Jag har nog alla filmerna: säsong 1, säsong 2, showen, extramaterial och julevangeliet. Men den tredje säsongen är nog inget jag skulle kasta pengar på. Jag är väldigt besviken! 
Tredje säsongen av Hipp Hipp visas på lördagar klockan 21.00 på SVT 1. Första avsnittet såg jag hela av, blev missnöjd men tänkte att det säkert blir bättre. Det andra avsnittet, som visades iförrgår, kollade jag inte ens klart på. Det är dåliga, framtvingade skämt och bara upprepningar av allt vad de gamla karaktärerna berättat förr. Lite halvkassa statister här och var samt ostrukturerad sammansättning av sketcherna.

Jag tror, Anders och Johan, att det är dags att lägga Hipp Hipp på hyllan! Ni har inte mer att ge nu. Satsa istället på de nya programmen, såsom Starke man som Anders Jansson spelade huvudrollen i nu under hösten. Tiffany och Kajan är slut. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tycker som du. Kram

2011-01-11 @ 21:54:58
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag håller nog men men det är ju för sorligt jue... Tiffany, åh lilla Tiffany. Saknar henne!

2011-01-12 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0