träningsabstinens numera

Hostan sitter i och jag inne på ett syrekvävt gym, springandes på ett löpband, vore ingen bra kombo just nu. Jag undrar hur länge man ska behöva vänta? Sjukdomarna sprider sig som ringar på vattnet och IDAG insåg jag att det är dags att trycka ner sig i skolböckerna.
Om det inte vore för det faktum att Jocke har lånat mig de första skivorna ur Sex and the city-boxen. Jag avgudar den serien (och filmerna!!). Och det lockar ju tveklöst mer än att plugga ekonomi, skapande svenska eller skriva en vulgär monolog.

Det här är bilden jag skriver en monolog till och den ska vara vulgär, utmanande och humoristisk.
Vi får se hur det reder ut sig i maj...


Du, Linus. Jag älskar dig mest av allt i världen och skulle inte vilja förlora dig för allt i världen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0