"är det säkert att du älskar mig?" "100 procent"

Ja, ni. Om man bara hade mer pengar. Jag har för tillfället 740 kronor undanlagda till Londonresan, och så den här månadens studiebidrag. Och jag vill ha nya glasögon, äta ute då och då, gå på bio, köpa nya kläder, slippa tänka på pengar hela tiden! Jag behöver ett jobb, men jag får inget medans ALLA ANDRA får det första jobb de söker. Så nu får jag springa och sprida CV:n hejvilt för att ens synas därute. Förra året hade jag en himla tur och fick det enda jobb jag sökte. Det jobbet vill jag INTE ha igen.

Och även jag måste ju städa...

VIKTIGAST JUST NU:
Spara pengarna till London!
Fixa ett jobb, kom igen nu...
Fixa skolan (pågår hela tiden)
Träna hårt och INTE äta godis i veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0