open happiness

En dålig start på dagen förstör hela dagen, insåg jag idag! Jag vaknade 14 minuter innan jag egentligen hade behövt cykla iväg och hann varken frukost eller hela strumpor. Så cyklade jag iväg till Kungsgård för att ha turism men på grund av all stress har jag varken lyssnat på turismlektionen, svenskalektionen eller religionen. Jag såg en naken medelåldersman i bildsalen idag då de hade kroki (alltså att man ska måla av en naken människa). Jag drack en kaffedrink som faktiskt var god! En kaffelatte med vaniljsmak! Vi fick den av misstag på Espresso House och så bjöd Jocke mig på en liten söt sak med yoghurt, müsli och hallonsylt. Bra grejer ändå!

Imorgon ska bli en bättre dag! Jag ska gå upp tidigt för att bege mig mot körskolan för att betala för körkortspaketet och plugga på datorn. It's on, baby! Igår lyckades jag vända med bilen! Nu måste jag bara klara allt annat. ;)

Under år 2010 fick jag 52 kronor i ränta på mitt sparkonto, väldiga massor måste jag säga. Aja, nu ska de pengarna ändå försvinna! 9500 kronor rakt ner i fickan på Haga Trafikskola. Jag måste klara det här!

Puss och kram hörni!

Ps: Förde precis över 9500 kronor till mitt vanliga konto. Är lite sorgligt att se mina sista sparpengar försvinna. Usch, känns hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0