is it worth it?

Jag fick ett jobb idag. Ett jobb som telefonsäljare. Ni vet en sån där som hatas av allt och alla. Sådana man undviker till alla pris om man har nummerpresentatör. Vi gör det. Är det värt det?
Jag kommer bara tjäna på provision, det jobbar typ ingen där. Det är i en slags lägenhet. Jag kommer sälja jättefula kalsonger och det är sådant där som man blir fast i för evigt sen, ni vet!
Jag mådde inte bra när jag gick därifrån och mina kompisar vill uppmuntra mig att ta det i alla fall men jag vet inte om jag kommer klara av det. Jag vill ju inte sälja något egentligen, det är lögn och bedrägeri alltihop!

De kan inte ens stava till Norrköping på sin hemsida. Jag tror att jag ska maila henne och säga upp mig, innan jag ens börjat. Kul!
Får försöka pracka på någon annan mina tjänster. I'll do anything!
Utom det här...
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Julia jobbade där tror jag.. Hon slutade.....

2011-04-13 @ 11:07:36
URL: http://mybetterhalf.blogg.se/
Postat av: Nellie

HAHAHHAH sally, då jobbar vi tillsammans. det är ju i alla fall värt att testa? jag ska iaf testa

typ i nån vecka eller två, och suger det så får det brinna :) vi blir c/o workers :D yaay OCH du behöver inte sälja kalsonger. du kan sälja böcker istället.

2011-04-14 @ 14:27:46
URL: http://nelliealladagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0