off to tunisia

Så jag flyger till Tunisien imorgon. Jag har nog inte riktigt fattat det än för de senaste veckorna har gått jättefort. Dock har jag lite resfeber och nervositetssmärta i magen. Jag är patetiskt ledsen för att jag åker ifrån Linus en vecka och samtalen kostar 12,50 kr i minuten. Sms 2,50. Det kommer kännas så konstigt eftersom vi ses nästan varje dag och smsar hur många sms som helst.
Jag sov hos honom inatt, min stackars febersjuka pojkvän. Vi kom hem till honom igår och han hade varit jättevarm hela dagen. Tempen visade 39,1 grader så vi låg framför teven hela kvällen. Och så imorse gick jag snyftande till bussen för att ta tåget hem. Jag kommer sakna honom så. <3

Men i alla fall, jag har packat min väska, lämnat in en ledighetslapp som inte blev beviljad och har väl ställt in mig på en flygresa och värme. Förlåt att jag inte alls är lika pepp som alla andra, men förhoppningsvis blir det roligt när vi väl kommit ner. Det jag inte kommer sakna är vädret, resten kommer jag nog sakna lite i alla fall. (Försök ställa in mig på att det bara är en vecka).

Linus är bäst, ingen protest.
Vi hörs när jag kommit hem. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: moster Nilla

Vi kommer att ha skitkul och veckan kommer att gå alldeles för fort. Ses imorgon.

2010-09-18 @ 21:12:38
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0