du undrar nog vad som kommer hända, baby. första gången vi är själva, baby.

Hej! Efter en vecka av piller och annat mår jag mycket bättre. Jag var till och med på insparksfest i fredags. Nu känner jag smaker och lukter igen och kan äntligen ta tag i allt jag missat i skolan. Lite huvudvärk kvar, hostan sitter i (hostmedicinen hjälper inte ett dugg) och visst kan jag snyta ut ett och annat fortfarande. Men nu ska jag tillbaka, ta det lite lugnt sådär. Körsången börjar imorn, jag får väl mima :)

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan laga mat. Jag har inte varit ute idag men det gör inget. Mina tår är lite kalla ändå.

Två veckor till Tunisien idag!

En kille jag kommer sakna ihjäl är lille Limpan. Med största säkerhet världens snyggaste pojkvän. Ain't that right, baby?


Smittfri puss&kram hörni.

Kommentarer
Postat av: Linus Strömberg

Åh nej! inte den bilden:D haha

2010-09-05 @ 18:20:16
Postat av: Anonym

Åh nej! inte den bilden:D haha

2010-09-05 @ 18:20:59
Postat av: Veronica

Han är så söt, så söt, lille Limpan!

2010-09-06 @ 12:15:38
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0