anatolij och florence

Hallå töser och pågar. Jag är frisk, till och med av med den värsta hostan. Jag ska väl ta och trotsa den så jag kan börja med det underbara fantastiska idrottsprojektet med ett 8-veckors träningsprogram. Jag ska försöka hitta ett sätt att mäta min kondition på imorgon eller på tisdag. Det blir en vecka försenat men då får jag skylla den första veckan på sjukdom. För man borde väl inte träna när man är förkyld? ELLER?!

Det har varit Söderköpings Gästabud och Linus har varit här fredag till söndag. Jag tycker att gästabudet är riktigt kul även om jag kanske har lite fö höga förväntningar på saker och ting. Ge mig bara en kvick gycklarföreställning utan massa mellansnack. Tack. Jaja, vi tar igen det nästa år.

EN VECKA TILL TUNISIEN IDAG! OJ, VAD JAG KOMMER MISSA SAKER I SKOLAN MEN DET ÄR DET VÄRT!! :)

Förresten, Chess på svenska. Funnen på Jockes spellista, han har god smak den där killen. Han och jag har nu bokat biljetter till Dyngkåt och hur helig som helst så det ska bli awesome! Jag älskar att ha någonting att se fram emot. Och det har jag nästan alltid ;)

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0