ta din sol och dra nån annanstans

En annan drog väl till Björkvik i lördags och umgicks med Jocke! Det var jättetrevligt och det är skönt att för en gångs skulls kunna prata ostört, för han är en väldigt bra killkompis. Så såg vi på Kvarteret Skatan och Chess också. Chess alltså! Hur bra som helst :)
Så tog jag bussen till Limpan sen och åkte hem därifrån igår. Idag är det måndag, jag har lov och det tänkte jag fira med att skriva en liten uppsats i rättskunskap. Även lite plugg till provet, och så matteprovet såklart. Ingen vila, ingen ro! Så ska jag jogga om sådär en timme också. Tjo flöjt, så hörs vi!

Men du, om någon ska kallas svag,
är det han och inte jag.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Duuu är bra! Så jäkla fin tjejkompis! :D

2010-11-01 @ 10:14:33
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Gabriella

att se sin man o partner sjunka i dyn

är smärtsamt jag lovar det är ingen vacker syn

men den som gör ett uselt drag

de e han och inte jag



love it!

2010-11-01 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0