hejdundrande frukosttime

Jag har fortfarande lov men de senaste dagarna har jag vaknat innan åtta, så även idag. Så jag är uppe nu tio i nio och har varit vaken i en timme. Jag tänker kanske äta en hejdundrande frukost framför tvn och sen måste jag plugga både matte och rättskunskap. Möjligtvis läsa manus också. Jag tänkte jogga nu på morgonkvisten men det får jag göra senare när jag har energi!
 Jag är inte jättepepp på mina nya minipiller för övrigt, med tanke på alla biverkningar folk har upplevt. Gått upp i vikt och sådär, men jag tänker väl testa. Det kanske inte händer mig men något borde ju göra det. I så fall får det inte vara viktökning, akne eller minskad sexlust. Humörsvängningar har jag ändå så det kan de bre på med! I'm ready!
Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0