och fast du alltid missfärgar din tvätt, är du den vackraste jag sett.

Dagens hiss: Rostmackor med ost&marmelad. Kyssar. Marabou mjölkchoklad. Alvedon. Cykelbyxor. Dans. Raymond&Maria. Nike.

Dagens diss: HUVUDVÄRK

Så, trots bankande huvudvärk och kvinnokomplex är jag jätteglad. Jag pratade med Jocke förut om att jag skulle sluta beklaga mig så mycket på bloggen eftersom jag själv ser det som ganska patetiskt. Så nu ska jag skriva hur bra jag mår! Jag är bara trött på alla skolarbeten som väntar just nu. Vi har tre prov den här veckan, ett prov och ett läxförhör nästa vecka. Och så teaterdagboken som helst ska lämnas in imorgon. Men jag håller humöret uppe (försöker i alla fall) fast att jag helst av allt skulle vilja sitta utomhus med någon kär människa och tala om sådant som hänt för inte alls så länge sedan men som nu känns som något värt att ta upp på historialektionen.

Jag är för smörig. Jag vill ha sommarlov och jag vill börja jobba. Vi ses, ni. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0