idag är en bättre dag

Idag är en typisk sådan dag då jag struntar i att duscha och städar istället. Det är en sådan dag jag vaknar tidigt med nacksmärtor och byter kudde. Idag är en sådan dag jag luktar nattsömn och köper godis för oberäkneliga belopp. Det är en sådan dag när jag delar bra med musik med pappa på Spotify och bloggar om oväsentliga saker. Det är en sådan dag jag går på toa bara för att jag inte har något annat för mig och det är sådana dagar lunch blir viktigt. I vissa sällsynta fall är de dessutom sådana dagar jag går ut och joggar. Men först pluggar jag kulturhistoria och tar kanske en powernap på eftermiddagen. Det är den enda dagen på många dagar min säng blir bäddad. Och det är en sån dag min pappa fyller år. Det är en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0