dansar med björnarna

Fredag: Muntliga nationella, engelska
Nästa vecka: Svenskaprov grammatik, nationella matte och spanskaprov
Nästnästa vecka: Nationella spanska, kulturhistoriaskrivning och nationella matte
Hela tiden: Teaterdagbok

SALLY KALERED HAR BLIVIT TILLDELAD FÖLJANDE INDIVIDUELLA VAL
Webbdesign 100 poäng (just kill me right now)
Psykologi 50 poäng
Körsång 50 poäng

Bör jag byta webbdesign mot spanska steg 4? Kanske. Eller förhoppningsvis hitta en plats i filosofin. Allt utom webbdesign just nu. Varför valde jag det? Åh, vad dum jag är.
Jag har inte "hunnit" med någon träning den här veckan heller. Vad är det jag prioriterar egentligen? Att se på tv? Nej, jag måste plugga, träna, städa, ta tag i saker. Se till att inte få något IG i någon kurs nu. Framförallt inte i spanska. Det vill jag verkligen lyckas med. Och framförallt datan just nu! Usch vad dåligt det med den.
Och matten ska vi inte tala om. Det ska bli så skönt med sommarlov sen, bara jag slipper plugga. Men då börjar jag ju jobba istället. Ingen vila, ingen ro. :)

Linus, du är bäst. Puss, älskling. <3
Någon dag snart ska jag cykla till skolan. Sisådär 2 mil. :)

Ps. Jag träffade Malin, Oscar och Marcus i söndags som jag inte umgåtts med på hundra år. It was awesome!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0