i should tell you

Goddagens. Imorse försov jag mig en timme, men lyckades ändå bara komma tio minuter försent. Vi hade röst och rörelse. Tydligen ingen röstanalys, vet inte varför...
Sen hade vi scenisk gestaltning med Anita! Äntligen har vi Anita igen, så himla kul :) Det var vår första lektion med improvisation, det var skitkul. Jag skrattade så fruktansvärt åt Christian, Bella och Jockes lilla frysimpro. Det frös så, stackarna. ;)

Om en halvtimme börjar Saltön, äntligen! Jag är ett stort fan, jag har läst alla böcker. Alla Saltö-böcker + alla andra böcker av Viveca Lärn. Jag rekommenderar dem!

Förresten, jag har så mycket vårkänslor nu! Jag måste köpa vårjacka, bikini osv osv. Det är faktiskt väldigt skönt med sol!
Förresten är det vit vecka. Man ska inte köpa mat för några pengar, bara äta hemma, i skolan osv. Jag tänker dessutom inte köpa något godis eller så. Jag sparar pengar helt enkelt! Och det behövs! Idag köpte jag trosor, men det är det sista jag köper på ett tag. Om det inte är något jag verkligen behöver, typ tuggummin.

Jag älskar musikalmusik! Just nu är Rent det enda rätta :)

sally+nikon d40x+en smutsig spegel+sol=upp på bloggen dirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0