älskling, det är livet

Vår nya kulturhistorielärare ger mig huvudvärk, våren bringar lycka precis som du, jag tänker ha vårskor imorgon, barmark ger mig hopp om framtiden och jag åker till nya städer varje helg.
I lördags Nyköping, på fredag Katrineholm.
Kent är fantastiska, jag blir obeskrivligt trött på kvällarna och jag har en känsla av att det snart kommer att skölja en våg av skolarbeten över mig. De kommer som tsunamis.
Jag måste packa min träningsväska, överväga lite städning kanske, gå på teatrar och flänga runt överallt. För lite tid, för lite.. pengar.
Solglasögon är snyggt, skolan är egentligen ganska kul och just det, jag & Linus har varit ihop i en månad idag. <3

Blås din vind ur din tro på att tron i sig själv räcker till.
Att någon i sig själv kan vara nog. Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen.
Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen om man tror på någonting som du gör.
Att aldrig någonsin ge upp.

All kraft jag har kvar
Allt hjärta jag har att dela med mig
All kärlek
Den är till dig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

DET HETER INTE KATRINEHOLM LÄNGRE... JAG HAR BYTT!! K-TOWN IS THE NEW BLACK!

2010-03-16 @ 21:23:17
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0