exempel på en exemplarisk tid

Solen skiner, vi har inget plugg kvar och jag kan svälja piller utan vatten. Mitt hår luktar rök, maten ligger på grillen och jag har inte magknip. Det är snart sommarlov, min helg är fullbokad och jag har utbildning på söndag.
Det negativa kan väl vara att myggen har vaknat, att min kompis hittade en snigel i skolmaten och att mina händer känns lite torra. Men det är bagateller!

Jag finner min blogg väldigt tillfredsställande. Här kan jag skriva vad jag känner och tycker utan att hela världen behöver se det. För det har nämligen kommit till min kännedom att inte många läser min blogg. Men det gör mig ingenting, så länge jag får publicera vad jag vill.
Något annat som jag finner väldigt tillfredsställande är att spendera tid med Linus. För ingen kan påpeka mina fel och brister på ett mer kärleksfullt sätt än han. Och ingen får mig att känna mig mer uppskattad och älskad än han. Ingen håller min hand lika hårt som han. Ingen har någonsin kysst mig som han gör. Han är mer fantastisk än vad jag någonsin vågat fantisera om för 3 månader sedan. Han är bäst.

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag läser din blogg och det är inte så många som läser min heller.

2010-06-02 @ 19:22:06
Postat av: Veronica

Mäh...?! Snigel i maten!!!!!!!!!!!! Bläääää

Jag läser oxå din blogg ju!

2010-06-02 @ 21:29:36
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: saga

hehe du vet att jag tittar in ibland, ni e så söta <3

2010-06-03 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0