don't say a thing, I know everything so well already

Hej! Jag har dålig uppdatering, jag vet, men jag ska väl göra en liten sammanfattning av den senaste veckan.

För det första är jag så glad för att jag klarat alla kurser och faktiskt fick ett MVG i engelska. :)
Vi har haft en regnig utspark för våra treor, där vi var utklädda till pirater och lät dem utföra små uppdrag. Och trots vädret blev det nog ganska lyckat. Det var tyvärr en som fick åka till sjukhus dock efter att ha ramlat efter den irländska julaftonen.
Vi har haft avslutning. Senare gled vi och kollade på treornas utspring och kvällen bjöd på myshäng i Oxelbergsparken. Det regnade på oss, vi hade ingen musik men vi fick mycket sagt! Men vad som sägs i Oxelbergsparken, stannar i Oxelbergsparken ;)

Så nu har jag sommarlov. Den är ju smått uppbokad med tanke på att jag ska jobba hela sommaren men det kommer absolut inte stoppa mig att umgås med mina vänner, åka iväg, bada och sola. Och vara med världens bästa Linus. <3

Vi hörs. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Oh, thank you baby! :D det gör vi!! i sommar, shit, det är sommar, vilket betyder att vi kommer ses snart! :D wieee! :D <3

2010-06-12 @ 13:25:04
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0