ingen feber i alla fall

Min hals krånglar, det känns som att jag har massa instängd hosta som inte får komma ut! När jag var ute och gick ett tag blev jag genast trött och andfådd. Jag känner mig inte särskild sjuk, inte värre än vilken annan dag som helst. Så jag tänkte att jag skulle åka till Linus imorgon. Men så slog mensen till (kära p-piller) och då vill jag egentligen helst bara vara ensam i min vidriga kvinnlighet. Men jag VILL verkligen åka till honom men om det är något virus jag har så kan jag ju inte hålla på att smitta honom och mens är SÅ äckligt. Fast jag börjar gråta när jag inte får träffa honom och när jag inte vet hur lång tid det är tills vi ses igen. Jag klarar inte sånt, jag måste veta hur länge jag behöver vänta. Kan inte bara säga "någon dag i veckan" för då kan det lika gärna vara på fredag som det kan vara imorgon. Så jag och det där äckliga kanske får sätta oss på ett tåg imorgon i alla fall, om halsen inte blir värre. Det är inte många dagar jag klarar mig utan den där lille killen! Attans...
Åh, vad skönt med en blogg där man bara kan klaga av sig och skrika ut till resten av världen att
JAG HAR MENS!

Skönt att ha det sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Intressepilen! ;)

2011-01-02 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0