mannen under trappan

Jag är frälst av Svt:s dramaserier och har nu fastnat för Mannen under trappan. (Söndagar 21.15. Finns på Svt Play). Verkligen grymt bra, och läskig. Uuuuuuuh.

Men här har vi något förbryllande! Varför har den här mystiske mannen under trappan en penis stor som en underarm? Ser ni det på bilden? Helt galet!
Skriver hon (vet inte vem det är) om det i sina böcker? Om Mannens under trappans jättepenis?! Och varför har han den? Vad har det för betydande mening för handlingens gång? Eller har de bara placerat den där för att få in lite sexuella influenser. Ni vet att sex säljer.
Förhoppningsvis får jag svar nu när jag ska se del 3!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej jag ser den inte... :(

VILL SE! =)

2009-09-28 @ 21:36:44
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0