lika opålitlig som pengar

Mina pengar flyger och far, jag måste sluta äta i stan nu. Jag har helt enkelt inte råd. Jag måste köpa skor, men det kanske får vänta till nästa månad nu. Fast idag har jag bara köpt nyttiga grejer. En mapp till alla papper i skolan, stift till pennorna och hörlurar till iPoden. Skorna hade inte kommit till Monki än.

Åt på Paus med Mando. Ojoj, vad gott! Sallad till middag, inte likt mig alls! Där får man sallad, tomat och gurka + 5 egna ingredienser, dryck och dressing för 75 kr. Väldigt bra pris, nyttigt och otroligt gott!
Så gick vi på stan. Båda trötta, men det här var bestämt. Men jag träffar henne på lördag också, då drar vi till Ryd och tar årets sista dopp. På fredag är det nollning i nkpg och på söndag bio med Nellie och Malin. Längesen jag hade en hel helg planerad. Känns kul :)

Imorgon åker jag TIDIGT till skolan så att jag har tid att ordna upp alla mina papper. Och för att åka samma buss som Mando :)

Nu måste jag snart sova. Ska bara packa väskan, fixa kläder och så. Äntligen musik i skolan, älskade iPod. Never without it. <3

(Dålig på att uppdatera, massa läxor och trött)

Ps. Friskis var sjukt jobbigt igår! Jag var dyngsur i hela håret, bara svett!.
Ps2. Hade historia ute vid hällristningarna idag. Det började ösregna och alla blev dyngsura. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh! Jag vill oxå träna och bli dyngsur av svett!

Hoppas det funkar imorgon!

Speed wayen är bara denna månad ut! JIPPIE!

2009-09-02 @ 20:52:59
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Moster

Du tycks vaa den enda av oss blir blöt av svett av oss. Bra jobbat men vi måste ses snart!

Nilla

2009-09-03 @ 06:36:10
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Är moster full eller???

2009-09-03 @ 18:35:56
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0