kom

Jag är så jäkla trött! Så fort jag kommer hem kraschar jag inombords och vill vara sova! Det var millimeter ifrån att jag inte gick och tränade igår. Men jag gjorde det ändå, kanske struntar imorrn eftersom vi ändå ska springa Strömsrundan på gympan.
Jag måste skriva ett brev till engelskan och jobba 10 sidor matte tills nästa vecka.

Tur att man har det livat med en bra klass i alla fall. Lär ju träffa dem i helgen, de Ä G E R, inget knäcker dem, jag svär, de ÄGER!
Gympa imorgon, slutar 13.20! SKÖNT! Men ska nog städa lite hemma sen, får ju besök på fredag när mor&far åker. Så slipper jag vara ensam. Vi ska nog äta, se eldshowen (JAG ÄLSKAR TRIX-KILLARNA) och se på film kanske. Blir mysigt. :)

Nu är det godnatt, höll jag på att säga. Men det känns som det. Nej men, engelskabrevet och lite tv. Sen bingen. Ha det gott!

Ändrade lite, så fort jag kommer hem ska det va!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så fort du kommer....?? Oj då du börjar bli lite väl intim... ;)

2009-09-10 @ 08:33:17
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0