dagens alla varför

Varför blir jag deprimerad när det är dags för mens?
Varför dog Freddie Mercury så ung?
Varför blir alla vackrare i svartvitt?
Varför har jag sånt sms-behov?
Varför spelar jag inte mer ukulele?
Varför skriker Salming när han precis fått mat?
Varför är vår gympalärare så förbaskat sur hela tiden?
Varför äter jag hela tiden?
Varför har jag ingenting inbokat imorgon?
Varför blir Skoljoggen bara längre och längre?
Varför vet han inte?
Varför ville jag kasta skolmaten i väggen idag?
Varför svimmar Mirjam hela tiden?
Varför får jag kramp i benen om nätterna?
Varför roterar man i volleyboll?
Varför pratar jag med mig själv när jag spelar fotboll?
Varför ändrar löven aldrig färg på Södra Promenaden?
Varför kan jag inte bli kär längre?
Varför får Norrköping sämre skolmat än Söderköping?
VARFÖR HAR DE INTE BYGGT DEN DÄR JÄVLA BÅTLYFTEN ÄN?!


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Vilken båtlift???????

2009-09-24 @ 18:18:53
Postat av: amanda

gillar

2009-09-27 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0