buttercup baby

Jag lever ett hektiskt liv.
Nej, jag sitter bara inte vid datorn. Har fullt upp med annat trams. Som att umgås med mina vänner som jag gjorde igår. Åt lite smått, såg eldshow med URSNYGGA gycklargruppen TRiX.
Tre sov över, vi var vakna till halv fem. Jag var trött då, och jag är fortfarande lika trött. Fast att klockan bara är 21.56 denna lördagskväll. Ska nog äta något litet och sen är det nästan dags att sova. 

eldshow
 

SNYGG-JOHAN I TRiX! Hetast i Sörping in this very moment. KOLLA PÅ HONOM!
Åååååh! (Han som står på den andre killens axlar alltså)





Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Du sköter dig väll? Borstar tänderna, äter frukost och sover åtta timmar per natt? Annars flyttar jag hem till dig till dina föräldrar är hemma igen.

Kram Nilla

2009-09-13 @ 14:10:40
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: line

jag gillar den första bilden, snygg!

2009-09-20 @ 14:07:15
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0