jag tror stenhårt på det här

Hej! Jag tänkte precis att jag skulle skriva ner lite regler!
Såhär är det, vänner; För att ha en blogg måste man följa vissa regler. Mina regler. Lyssna och lär.

1. Håll fokus.
Om du har ett tema, t.ex. Mitt liv som fotograf, håll det temat och klipp inte av den röda tråden.
Jag själv är väldigt dålig på det så jag har inget tema :D

2. Var grammatiskt rätt
Böj dina verb rätt, använd rätt singular eller plural på dina substantiv och snälla ni, stava rätt. Jag menar det...

3. Punkt, kommatecken och stor bokstav.
Just det!

4. Meningsuppbyggnaden
Jag själv är dålig på det men jag ska försöka skärpa mig och sluta skriva korta meningar som "Verkar kul, höhö." eller "Och jag ba sa att vi skulle dra, gillarrrt."

5. Ta aldrig mina regler på allvar.
Peace, brothas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0