uppdaterar

Hej, nu uppdaterar jag! Jag hinner inte med det i veckorna. Jag kommer hem sent, jag pluggar och kryper till sängs. Det är tydligen såhär när man pluggar i en annan stad.
Och på tal om att plugga! Den här veckan har vi haft två engelskatest, ett spanska glosförhör och ett historiaprov! På måndag har vi matteprov, jag menar.. Jag finner inte tid. Och inte till skrivningen i kulturhistoria heller. Eller teaterdagboken...

Men det finns bra saker här i livet också!
I onsdags var jag på hälsosamtal hos skolsköterskan, som alla ettor gör. Och jag trodde att de skulle dra det vanliga; "Du måste gå ner i vikt, du måste äta mindre bla bla."
Vet ni vad människan säger?! Du är normal! Du är inom de godkända ramarna! Och oj, vad glad jag blev. Jag vill fortfarande gå ner några kilo till men jag menar vilken grej! Det kändes så himla bra :) (mitt bmi är för tillfället 25,8)

Jag var på badet med Mando, Frida, Oscar, Fille och Evelina igår. Det var mysigt men vilken träningsvärk jag har idag. Men det kan ju bero på hinderbanan vi hade på gympan igår också.

Imorgon jobbar jag på syrrans fest. Blir fint hörreni. Ha det bra, kexchoklá.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tusen tack för all hjälp, på feten och med Lithea idag!

KRAM SYRRAN!

2009-11-08 @ 21:19:50
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0