i want it all

Hej! Ohoj, vilka två dagar det har varit (fredag och lördag). Igår fyllde jag år! 16 år, fortfarande tuff och svår! :)
Det var även mormors begravning. Gissa vem som sjöng Gabriellas sång?!
Men det blev sådär, jag var så jävla nervös. Men jag klarade det i alla fall. Men sen blev det tårar, gosse så sorgligt det var. Men skönt när det var över.

På kvällen firade jag min födelsedag på Pappa Grappa med kära ES1a. Alla som kunde vara med i alla fall. Åt en så jäkla god Calzone med mozzarella och lufttorkad skinka. Damn, gott...
Sen gick jag, Nellie, Mirjam, Christian, Linus och Elin och såg Luftslottet som sprängdes! Så jäkla bra, men jag tror ändå den första är bäst. Sen Luftslottet, och sen Flickan som lekte med elden.

Idag fyller syrran 30! Så vi traskade bort dit för kalas dårå.. Men ack så överraskade blev vi när de går och gifter sig i vardagsrummet! Ojoj, vilken grej! Skitkul, gillar det som attan!

Idag har jag inget inplanerat. Får se om det är någon som är sugen på att gå på Teater Impuls senare i afton. Men det märker vi. Ha det gott, igelkott!

Ps. Jag fick ett gymkort, vantar, sportbh och pengar förresten!


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Sången du sjöng var sååå bra och inget sådär. Jag märkte inte att du var nervös och din röst var så ren och klar.

Undrar hur det skulle låta för att du själv skulle ge dig det beröm du är värd.

Puss

2009-11-28 @ 18:54:40
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Nellie

Sv;

Jag är inte alls vackraste flickan i världen - det ni ser är inmte det jag ser...

2009-11-29 @ 23:32:19
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0