22.42

Hej! Igårkväll knackade två läskiga töser på mitt fönster. Och jag blev skiträdd, verkligen..
Det var Malin och Tove :) Tove hälsade jag på en snabbis innan hon gick hem men Malin gick jag på en liten promenad med. Då konstaterade vi att det var väldigt längesedan vi sov över hos varann. Så det ville vi ändra på!
Så jag har sovit hos Malin inatt. Det var lite roligt, kunde liknat ett rymningsförsök eftersom vi kom på det igårkväll vid.. 11 eller 12 kanske? Men vi gick direkt hem och bums i säng. Sedan spenderade vi morgonen med att bl.a. bygga en koja och upprepa varandras meningar, som vi alltid gör. Helt galet..

Jag har köpt jongleringsbollar förresten! Fanns tyvärr inte i sexpack, men tre får duga sålänge. Så jag har gått av och an med dessa bollar hela kvällen nu.
Söndagsparty var lite sämre idag än förra veckan, faktiskt. Fast jag älskar Filip & Fredrik ändå. Och mest älskar jag Fredriks dotter Pella! Hur söt som helst :)

Imorgon ska jag prova på spinning! Tänk er det! Kan bli spännande, indeed :)
Well, som ni ser på rubriken så är det hög tid för att gå och lägga sig. Nattiplatt!

Kommentarer
Postat av: supermando

varför tyckte du att det var sämre? jag tyckte det var bättre!

2009-05-11 @ 17:36:21
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0