video killed the radiostar

Hej! Jag pluggar matte, monologer och sångtexter! Det blir att läsa monologen från "Road" på De Geer :) Och jag slipper den hemska friluftsdagen också! Men torsdagar tar död på mig! Det är tamejfan alltid äcklig mat på torsdagar, tidig lunch. Fyra låånga lektioner efter lunch; Spanska, matte, no och svenska. Huvudvärken rinner över på torsdagar och jag blir så trött! Jag vill ha gymnasium nu!

Men jag är skeptisk till pendlandet. Hur är det egentligen att pendla? Det frågar jag er pendlare. Skål för pendlarna!

Jag ska sjunga Mikael Wiehes "Titanic" på Film&musik. Awesomely awesome stuff!

Nej, hörreni. Snart ska jag gå ut och samla steg, när jag tagit 1-2 huvudvärkstabletter och så.

Och kom ihåg! Svartsjukan suger, men känslofrosten duger! Tack&hej

Kommentarer
Postat av: malin

det kommer att gå bra med din sång och monolog =)

2009-03-05 @ 19:11:58
URL: http://maalingronqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0