sheila

Underbart fint namn, det där, Sheila. :)

Jag ska passa Havanna sen och sedan får vi se om det blir något Friskis, jag lägger bara på mig mer och mer träningsvärk, det tar aldrig slut! Men jag borde faktiskt gå på friskis, om syrran och Lithea hinner hem till det :)

VEM HADE NÅGONSIN TROTT ATT MALENA SKULLE VINNA MELODIFESTIVALEN?!
Jag trodde skarpt på Måns. Eller EMD. Men det kanske går skitbra i esc. Time will tell..

12.12; Vi höjer glaset för de övergivna och för att jag vill se "Låt den rätte komma in". Igår lärde jag mig att den spelats in Blackeberg. Dit har jag ingen koppling alls :)
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är skön du Sally!!!!!!!!!!!

2009-03-15 @ 22:34:51
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0