don't stop me now

Don't stop me now - Queens is da bomb just nu!

Jag laddade ner Powersongs som jag hittade på nikeplus.com förut och nu är jag pepp på jogging. Tror fan att vädergudarna sviker mig, jag är inte pepp på att få vattenskador i hörlurarna och själv bli dyngsur. That's not sexy!

Förresten är vi klara med dansen på gympan också, till Eye of the Tiger. Känns skönt som fasen (: Nu ska vi bara anteckna ner den och komma ihåg den ;)

Och Kärlekshandboken i svenskan går också bra, jag hoppas på Mvg för mina senaste arbeten har inte varit på topp :(
Biologin får vi hoppas går bra, jag satsar på Vg (: Och jag är näääästan klar med västen i slöjden också! Känns skönt :D

Tack&hej för mig!

Kommentarer
Postat av: zara (sizz)

du måste ju uppdatera om du ska ha blogg:P

2009-03-26 @ 18:20:50
Postat av: Veronica

Håller mid Zara!!

2009-03-26 @ 21:24:26
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0