veronica maggio

Tio dagar är kvar, hoppas du har
Köpt en biljett till månen
Ingen räddar dig nu, snart är det slut
Göm dig i källaren för

Ingen kommer undan, inte ens i Sverige

Fyra dagar tills du, jag och din fru
Och dina djur är borta
Ring och säg 'förlåt', kramas och gråt
Håll dina barn i handen

Ingen kommer undan, inte ens i Sverige
Ingen kommer undan, inte ens i Sverige

Fort, gräv dig en grop
Hoppas och tro, även om inget hjälper
Alla pengar du sparat, kommer du snart
Aldrig att kunna slösa


Jag känner mig väldigt feministisk, två inlägg nu om kvinnor jag ser upp till. Men det skulle ta alldeles för mycket plats att skriva ner alla män jag beundrar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0