möjliga tavelbilder till landet, välj en/ett par favoriter

1. Öland

2. Tagen i syrénbusken på landet

3. Tagen på landet i vintras

4. Tagen på landet i vintras

5. Landet.

6. Öland. Personlig favorit, finns i svartvit också.


Ps. Jag älskar mörklagda bilder! Det är det första jag gör med alla bilder jag redigerar. :)
Själv så tror jag på ettan och sexan! Eller trean och fyran! Fast tvåan vore bra till vardagsrummet, eftersom det går i vitt och grönt. Kommentera gärna er favorit, det skulle hjälpa. :D
(Förresten, mamma, om du läser; Det här är bara spekulationer, jag ska inte börja spika i dina väggar ;) Puss!)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag gillar alla!!!

Duktig du är!

Den sista är skitfin! Och syrénbusken oxå!

Tren är härlig oxå!



GLAD MIDSOMMAR!

2009-06-19 @ 10:28:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: zara (sizz)

3 an och 5 an tycker ja men sen alla har sin egen charm :)

2009-06-21 @ 15:46:01
Postat av: amanda

sexan :)

2009-06-25 @ 18:50:03
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0