kubb

Hallå! Gårkvällen spenderades med Mando. Vi cyklade och cyklade och cyklade runt runt runt. Omedveten träning? Till slut satt vi uppe vid kanalen och ringde till Olle. Han hasade sig dit men då var det snart dags för Mando att gå hem. Men Olle lyckades, med fysiska åtgärder, hålla kvar henne en stund. (Fysiska åtgärder.. Låter helt galet, men så var det!)
Men Mando cyklade hem och jag och Olle fortsatte kvällen med seriösa samtal på oseriösa dialekter. Och utan att ens att vara nära den startade jag en postbils inbrottslarm. Vet inte riktigt hur det gick till..
Så vi smet illa kvickt därifrån. På torget låg en skylt, så den slängde Olle i fontänen. Han ville att jag skulle skriva det här..

Ikväll kommer jag antagligen träffa Mando igen, jag försöker se henne så mycket jag kan innan hon åker till Belgien i tre veckor. Då blir det tomt. Fast lika glad är jag för det, men gladast är nog Mando för hon ska till Château de Miranda. Läs allt om det på hennes blogg; Mando

Vi ses! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

<3<3<3<3<3

2009-06-17 @ 00:29:45
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0