gimme gimme gimme (a man after midnight)

Hejhejhejhej! Här sitter jag i godan ro och skriver på min laptop. Den ena av dem, vi har nämligen skaffat en dator till. Med trådlöst bredband, tack så mycket. Så den kan vi ha med oss till landet och så. Där sov jag igårnatt. Jag var vaken till tre, eftersom filmen på ettan slutade då, och då (tack och lov) hade det blivit tillräckligt ljust för mig att våga gå ut och kissa! :)
Nu är jag ensam hemma hela natten, vet inte vad jag ska göra med den. Sova länge antagligen eftersom solen och altanbyggaren på landet väckte mig minst tre timmar för tidigt.
Men jag har ätit liiiite för mycket choklad och så, så jag funderar på att typ jogga imorgon bitti vid fem och sen gå och lägga mig igen. Mitt mineralvatten är slut också, inget klickar.
Förresten så köpte jag Sex and the City - The movie för en billig summa på Ica idag. Så nu har även jag sett den! Och ja, den var väl bra. Jag vill också bo i New York! Men det visste ni ju redan..

Dags att överväga en joggingtur eller inte, får se! Ses i de stora städerna. (Se Sally i de Stora Städerna) S är min favoritbokstav! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0