come down from the mountain, you have been gone for to long!

Oj oj OJ, vilken fin dag. Jag tvingade upp min tunga kropp vid åtta, gav mig ut på en joggingtur. Bara 20 minuter, men svettig blir man i gassande solsken! :) Och det räckte just idag, vet ju inte om jag går på det sista Friskiset ikväll :D
Så nu har jag ätit frukost, duschat, badat lite i poolen också direkt efter joggingen. Var skönt som tusan.
Tyvärr är det nåt kajko med mina höfter, förra veckan hade jag ont i vänstra höften. Den här i den högra. Jag behöver nog ett par ordentliga joggingskor, mina är mer ute-och-gå-skor kanske, inte gjorda för studsiga hälar. Får se hur jag gör :)

Idag ska vi mötas ett gäng och planera inför en tripp till Oscars land. Ska bli hur trevligt som helst, bara gamla klassisar som följer med ut! Jag lovade ju att inte tappa kontakten med åtminstone några av dem :)

Sedan får jag se vad jag gör, Det är ju sommar, jag har hur mycket tid som helst! Ha det! :)

Förresten, vilken dag som helst kommer svaren från gymnasievalet, spännande! Fast jag undrar vad jag måste göra mer om jag inte kommer in med 280 poäng i betyg och 315 på praktiskt prov. Det blir 595 poäng av 640 möjliga. Det borde gå :) (Det är ungefär en tredjedel av sökande som kommer in)

Kommentarer
Postat av: amanda

hejdu :D fille frågade innan jag åkte om jag ville hänga med. jag vet ju inte när ni åker och jag är inte hemma förän 4 juli. finns det en chans? :)

2009-07-01 @ 17:03:05
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0