born to run

Hej vänner. Igår var jag på stan. Och den dagen började inget bra för någon av oss därinne. Oscar hade inga pengar på kontot, Mandos påsar blev stulna (!!), jag hittade inga passande jeans och de flesta var nog allmänt deppiga.
Många åkte hem och då var det bara jag och Malin kvar.
Vi letade desperat efter ett par jeans men det är svårt att hitta jeans som passar mig tydligen. Men JC är mina räddare i nöden. Och det är killen som jobbar på där också. Tio i sju hittade vi två par jeans som passade. Men jag hade inte råd med båda. Men då gav Jc-killen rabatt på 100 kr, vilken gud. Och jag behövde inte visa ID-handling heller när jag skulle betala med kortet. Så nu har jag två jeans. Jc-killen ska nog få en dagens ros av mig :)
Så jag köpte ett par mörka jeans (som jag redan hade men som hade gått sönder ganska rejält) och ett par ljusa. De ljusa ska jag nog sy in, annars är de ganska snygga :)


Idag har vi haft en gemenskapsdag med klassen eftersom våran resa till Klarsjön blev inställd. Så vi har varit och ätit och senare sett på film. Jorå, det var mysigt. Ikväll ska jag till Friskis, whatever happens! :)
Det är jävligt kallt igen, tack för mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0