abooo

Hejhej hemskt mycket hej! Idag är jag utvilad! Jag sov till 13.15! :D Fruktansvärt ovanligt för att vara jag!

Så idag är jag lite pepp på träning och så, hoppas pappa hittar hopprepet jag vill ha på landet. Så ska jag hoppa hopprep som boxarna i Rocky gör ;)
Här är min tillfälliga lista på fantastiska powersongs! Ladda ner och leta upp, lyssna er peppade och ge er ut! Ses där! ;)

1. Rocky Soundtrack - Gonna Fly Now
2. Survivor - Eye Of The Tiger (också Rocky-soundtrack)
3. Van Halen - Jump
4. Queen - Don't stop me now
5. Pointed Sisters - I'm so excited

Tack för mig :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är skitbra! Fortsätt nu o dennna vecka tan skolavslutning osv kommer du kanske tappa något hekto extra!



Får se hur det blir med träning för min del imorgon, det beror på speedway-väderet... Kram

2009-06-15 @ 22:58:44
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0