I won't let the sun go down on me

Hej! Varit på landet på förmiddagen/eftermiddagen. Det var soligt och varmt för min fördel eftersom mina ben fortfarande är farligt bleka såhär långt in på sommaren. Skolan börjar om lite drygt tre veckor nu! Helt galet!
Nu har jag duschat, ska snart äta och ta bussen in till stan och se Brüno med Nilla&Therese :D

Det kommer bilder från landet ikväll, och förhoppningsvis ett bra betyg från Brüno. Jag har faktiskt ingen aning om vad den kommer att handla om. Jag vet bara att han spelar bög. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt att vara på landet. Var också på landet i fredags. =)

2009-07-26 @ 20:55:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0