get off your high horse lady

Jag fick precis veta att Zara också läser, det är roligt! :) Jag ska ragga fler läsare när jag har något vettigt att skriva om :D
Så idag har jag varit i stan med Veronica och Lithea, vi gick till Lucky 7 så Virre kunde boka tid för tatuering :)
Sedan har jag faktiskt städat mitt rum! Jag fick panik igår när jag insåg att det inte städats på två månader. Jag hade inte ens bytt sängkläder! Skärpning, från och med nu! Kanske..
Nu är jag rastlös och ska nog ut och springa imorgon bitti. Var i morse, var jäkligt skönt. :)
Förresten, jag försöker ladda upp bilder men de dyker aldrig upp?
Ska jag försöka strax igen :)
Glöm inte att läsa Veronicas (www.veronicalundin.blogg.se) och Therés (www.tesslundin.blogg.se) bloggar också :)
Bye bye for now, jag ska hitta något riktigt kul att skriva om till nästa gång! Gó & glá, kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0