yesterday is history

Hej! Jag är medlem på en träningssida, www.funbeat.se.
Där "tävlar" jag mot andra personer, utifrån hur mycket vi tränat under 30 dagars tid. Vanligtvis brukar jag ha mina två kära medtränare att tävla emot. Men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt.
Vanligtvis ser topplistan ut ungefär såhär:

Men numera ser den ut såhär:

De skyldiga; Min egna syster Veronica Andersson (fd Lundin) och min egna moster Gunilla Kalered!

MEN, hur anklagande det här än verkar så är det inte en utskällning för dåtiden. Det är en uppmuntran för framtiden! Jag uppmuntrar ALLA, men framförallt Veronica och Nilla, att ha ett litet nyårslöfte om träning under 2010.
Veronica och Nilla, vi har varit på topp. Nu ska vi nå ännu högre. Ni pratar om motivation och så vidare. Nu försöker jag kasta över lite motivation till er. För jag är pepp, är ni?!
Jag vet att ni varit sjuka, att det har hänt mycket, för lite tid och så vidare. Allt är förlåtet. Men efter nyår börjar vi om. Jag har tänkt mig Vårruset i april/maj, kanske en Friskisklassiker i höst! Snart är sommaren här. Bikinislimmat, ja tack. Ni är bäst. Tack för allt, jag älskar er.
NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Jag lovar, jag är med och kommer att ligga på topp snart igen.

Älskar dig, du vet!

Kram Nilla

2009-12-21 @ 22:15:05
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Självklart är jag på!

Beach 2010 är vad som gäller! (ska bara köpa tuttar oxå!)

Träna träna träna!!!!



Puss älskar dej oxå!

2009-12-22 @ 09:39:52
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0