snö <3

Åh, snö kära ni! Gud vad jag avgudar och beundrar! Allting är så vackert glänsande vitt, hela världen är så underbar!
Idag gick jag till skolan. Svenska som bara driver förbi med idiomatiska uttryck. Inte idiotiska, idiomatiska.
Teater. Bara prata kabaré, har lagt till flera scener nu! Premiär 12 februari förresten!
Engelska, se på en tråkig film! Snart är det lov! På fredag är det avslutning och sen mys hos Malin. På kvällen spelar Zackarias och Dance me dead på Skylten i Linköping! Lär ju vara där.
Jag har köpt färdigt alla julklappar också! Det känns skönt, men det är kul att köpa också. Jag skämmer bort er, kära familj. Don't I?!

Never ask me how I'm feeling, 'cause you should already now
Don't ever tell me you love me. 'Cause baby, it should show


Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp hoppas den ligger kvar till julafton!

2009-12-15 @ 21:21:08
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0