no big deal, whatever

Hej! Nu är det en timma och sju minuter kvar till julafton! Jag har städat idag och nu på kvällen sett Brüno hos min syster. Det är verkligen världens sjukaste film, helt galen. Och den är från 11 år!
Borde det inte finnas någon slags 15-årsgräns för grova, sexuella scener (som inte är porr). Måste en film vara en thriller för att ha 15-årsgräns?
Finns det ingen 13-årsgräns?! Helt galet..

Som sagt, julafton imorgon! Jag smiter nog med mamma till morfar imorgon bitti och eftersom pappa jobbar till halv sex så blir det inget ordentligt firande förräns vid sex. Hela julafton är bara en enda lång väntan. Sen är det dags för julklappsöppning! I stort sett det trevligaste på hela dagen ;)

Hörreni, mellandagsrea snart! Jag vill köpa en jacka. Och något som inte vore fel är en iPod shuffle. Bara fylla den med träningsmusik och ha på gymmet. Och sen, när snön försvinner, ute i spåren. Det är ju en bra iPod, som man sätter fast i tröjan. Då får jag bra hörlurar till den också. Det kanske jag ska köpa. Förra året var jag väldigt nära att köpa en iPod Touch. Tur att jag inte gjorde det, de känns klumpiga. Som storleken av en iPhone, men utan telefon, kamera osv. Dåligt!

Nu borde jag försöka sova, men det kommer inte gå för jag sov till halv två idag!
Jag längtar till nyår också!

iPod shuffle.

 

Ps; Nu är det bara 58 minuter kvar!


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Du är galen!!!

2009-12-25 @ 19:54:42
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

GOD FORTSÄTTNING!

2009-12-27 @ 22:05:18
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0