monde yeux

Hej! Igår var det estetfest! Fast ropa inte hej; Den började vid åtta. Vid tio gick jag, Erika och Mattias till Max och satt där i drygt en timme. Sen kom Elin, Linus och Daniel. Tydligen var det lite mycket going on på festen, polis och annat. Så vi gick tillbaka senare, då var det i stort sett tomt. Marcus städade, någon var väl ledsen. Sen åkte vi hem.
Linus sov hos mig. Vi gick och la oss, såg på tv, spelade kort. Sov. Sen var vi tvungna att gå upp vid nio, för Linus hade ett tåg att passa.
Frukost var inte lockande, jag var så jäkla kissnödig. Nu är jag bara dåsig och trött. Men jag chillar hemma ikväll, skönt <3

How long should I wait for you outside your door
and on your floor?
How long should I wait for you?
Maybe I don't want to wait anymore

How long should I wait for you to take that glue
and glue me on?
How long should I wait for you?
Maybe we're waiting to long

Kommentarer
Postat av: karin

fuck va fin ögonfärg sallan!

2009-12-12 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0