[email protected]

Hej! Hör och häpna nu, jag fick VG på mitt spanskaprov! Helt galet lycklig blev jag!
Jag tog sprutan igår, ännu inga biverkningar :)
Mamma köpte Flickan som lekte med elden igår och jag kommer förmodligen kolla på den ikväll. Imorgon drar jag in till gymmet, och därmed basta. Ja, basta ska jag göra! :D
Jag har även shoppat själviskt idag! Tre par av mina favvotrosor, en tröja, ett linne, tvål, peeling-handskar och en deodorant! Fett najs <3
Jag hoppas ni mår bra, alla nära och kära! Vi ses när vi ses!


Häng dem högt så att ingen ser.
Knyt dem hårt så de inte faller ner.
Men knyt dem inte när du står på tå.
Jag kan vilja ha dem, och når inte då.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag häpnar inte av att du får ett VG, du kan mycket mera än du själv tror. Naturligtvis får du inte några symtom av sprutan för det är bara svagisar som får. Puss

Moster Nilla

2009-12-06 @ 12:12:14
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0