touchdown turnaround

Hej! Idag har jag äntligen tränat. Jogging, 25 minuter. Har ingen aning om hur långt, men en vända runt stan. Jag vet att träningen varit dålig, jag antar att jag haft annat att tänka på. Men det blir mer träning i skolan sen med skolgympa, röst och rörelse och dans på estetisk orientering. Och så Friskis då. Nästa vecka kommer jag nog kunna vara med på varje pass. Det är ju imorgon också. Då går jag, absolut :)

Idag skulle jag egentligen åkt in till Skandiateatern med Kim och sett lite bra gratiskonserter. Men Kim är sjuk och busstiderna hem är inavel så jag sket i det. Jag får se "Den gröna milen" på trean ikväll istället. Och sitta vid datorn, för det är jag bra på. Övning ger färdighet. Hehe.. (Desperat rop på hjälp?)

Jag ser fram emot måndagens teaterlektioner, jag har verkligen hamnat i en bra klass :) Vi var nere på marknaden igår, jag och teatertjejerna. Jag satsade 50 spänn på det där förbannade chokladhjulet men vann ingenting. Det var synd, vi skulle inte bjudit killarna som straff för att de inte följde med. Fattade ni vad jag menade nu?

På tal om träning så fick jag nog lite styrketräning när jag hjälpte till att tvätta mammas bil förut. För den var smutsig = aggressiva och hårdhänta tvättag!

Det här blev mest ett uppdateringsinlägg. Jag är trött fast att jag sov till 12. Var vaken till halv två visserligen. Skoltider är nog inte bra för mig, trots att jag är en morgonmänniska. Men jag vänjer mig väl snart. Men hur får jag bort mina ringar under ögonen? De är alltid där, hur mycket vatten jag än dricker och hur länge jag än sover. Om någon vet någon dunderkur, hojta till! Så hörs vi :)

Ps. Om ni inte vet någon dunderkur för att få bort dem, ge tips om hur jag döljer dem. Min foundation är för klen.

Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-22 @ 23:57:03
Postat av: Moster Nilla

Hinner aldrig jogga numera. Men nästa helg kanske vi kan ses och göra det.

Förresten har jag aldrig sett några ringar på dig, har dom kommit till sista dagarna?

Nilla

2009-08-23 @ 17:14:47
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0