svettig

Tja! Kom precis in (23.17) efter min joggingtur. Kort en, 16 minuter, men det är ju så sent och jag ville inte jogga så långt. Tog två varv runt samhället istället. Men jag måste säga att terrängen har gjort sitt, för det var längesedan jag joggade plant och man flög ju fram. Knappt andfådd ;)

Maten på La Uva var god, Veronica. Jag tog en entrecote, eftersom jag inte äter tapasmat. Och den var god och potatisen var också god.

Imorgon åker jag nog ut till landet med mor, sover där åtminstone en natt, tror jag. Vore skönt med lite lantliv faktiskt, det är så tyst och skönt där. (Säger hon som vill flytta till New York?!).
Fast mor hade ju sett en orm där. Jag avskyr ormar. Verkligen livrädd för alla ormar. Även de som är små, som kopparormar. Spindlar är inte lika farligt. Fast en sån där fågelspindel vill man nog inte ha i sin säng. Big no no.

Förresten är jag lite sugen på höst och vinter för alla de otroligt snygga kläderna man kan ha! Kan knappt vänta tills man kan använda stickade tröjor, tjocka strumpbyxor, kängor, halsdukar och mössor utan att behöva ångkoka i sig själv.
Själv är jag mycket för gråa klänningar, koftor, strumpbyxor och snörkängor. Tack och lov för sommaren, men tack och lov för vintern också. :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Duktigt att vara ute och springa. Det är bra att ni har altan nu på landet för det vill väll till att ormen kommer upp där.

KRAM Nilla

2009-08-10 @ 06:06:10
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0